keskiviikko 27. elokuuta 2014

Sivallus

Sivallus.

Vuolas vaikerrus -
kuiva kyynel silmääsi kiiri.
Käsi kädessä vapautuksen huomaa.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on julmuus.

Sivallus.


Tunteet pinnassa -
syvälle haudatun nosteessa härmän.
Luovutan haaveeni uskoen sovitukseen.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on armollisuus.

Sivallus.


Köysien punoksessa -
sidottuna purkautuen kireys kasvoillasi.
Vapautusta anellen valahtaen taipumattona.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on ehdottomuus.

Sivallus.
 


Terävänä aistien -
Mustaan pelkistyen huomiota etsien.
Yksinään piileskellen silmissä värikkyyden.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on johdatus.

Sivallus.

 
Äänessä alkukantaisen -
Käsi himoaan raukeana hoivaten.
Syliin nostaen pääsi painuen.
Sinun kätesi on tyytyväisyys -
Minun käteni on huolehtiva.

Tyyneys.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti